tiden går <3

vad ska man säga.. livet är bra. Jag och min älskling väntar smått igen Älskad från första stund precis som sina syskon. Och älskar när den sparkar där inne, även om de kan kännas lite drygt när den träffar på vissa ställen :P

Småjobbigt med det onda och sånt men de som tillhör, samtidigt har jag börjat få småjobba lite som vikarie på olika förskolor ;D kul!!
inte mkt men allt betyder, hittills har jag jobbat sammanlagt sen slutet av augusti 3 dagar på en fsk, o imorgon jobbar ja min andra dag på en annan. hoppas detta håller i sig :D

Och Fabian och patricia växer o gror, och kärleken till dom växer varje dag
Och till lilla sanna uppe bland molnen, vi älskar o saknar dej lika mkt varje dag som går hjärtat
Sen har vi min underbara älskling Mikael vikberg  jag älskar dej mer än ord kan beskriva, vi föralltid hjärtat <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0