jaha...

Så Sen sist så har vi begravt våran dotter och försökt leva så gott de går som vanligt men ändå försöka hantera sorgen. Vissa dagar går bra och vissa dagar inte lika bra.. man känner tomheten mer vissa dagar, och vissa dagar värker de i mammahjärtat <3! 
Den 17 januari begravde vi våran älskade Sanna iaf <3!
Och nu i April kom gravstenen <3 
Så har vart där ett par gången innan stenen kom på plats o ett par gånger nu efteråtm en med mamma o patricia o en med mamma o fabian <3 lagt blommor där och satt dit en fågel o 2 hjärtan.. :'/ <3 
Vet inte vad man ska säga riktigt.. livet går ju vidare även om de låter konstigt o ibland känns konstigt o säga. 
Men jag tror att våran ängel ändå har de bra uppe på molnen med familj o vänner, även om hon är otroligt saknad varje dag <3 4 månader fyllde hon i tisdags.. !!
Lilla Sanna.. Vi älskar dej förevigt. hoppas du har de bra däruppe i storebrors famn <3
Och ja vet att andra Sanna tar hand om er båda <3 !!! 
 
Sen den 26 februari dog en barndoms kompis och ja var påhans grav i veckan <3 Älskade Anton <3 
 
 
Till veckan är de 1½ år utan min bästa vän.. jag saknar dej så de gör ont än idag gumman <3
 
Men till veckan är de även Valborg, och en underbar liten tös fyller 6 år :D min älskade styvdotter patricia <3!! :)
 
Och på fredag ska ja eventuellt låna fabian en stund med hans "faster" malin <3 
 
Fabian och Patricia.. mina underbara små solstrålar <3 Och sen har vi min Älskade pojkvän.. hua va ja älskar er 3 <3 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0