sista tiden.

insåg att det är över ett halvår sedan jag skrev så.. Väldigt mycket som hänt sen sist egentligen.. Men kan ta lite o kort..
Barnen växer som bara den o är lika härliga som vanligt.. :) Sen väntar jag barn med min underbara älskling <3 Som är beräknat att komma den 21 december, så knappt 3 månader kvar. Känns underbart.. :D
Sen får vi se då om det är en liten flicka eller en liten pojke.. fast än så länge är de bara en som tror på pojke ;P .
Men jag mår bra, den sparkar o stojjar där inne o det är supermysigt o känna att den mår bra. men som sagt det är godkänt o vara snäll med revbenen ;) .

Jag går på komvux fortfarande o läser 2 ämnen som går sådär.. mycket LÄSA bara.. Sen får vi se hur länge jag klarar av att gå men de löser sig.


Sen den 10 Augusti gick en gammal kär vän bort.. från samma kompisgäng. Må hon vila i frid <3!


Övrigt: Lillgubben har fyllt 4 år :P o varit på 4 års kontroll.. han var jätteduktig o social tyckte läkaren o allt gick superbra :) (förra veckan).

har varit med patricia till stallet en kort stund på eftermiddagen idag <3 o hon vart så lycklig så för hon bara älskar hästar ;D

Innebandyn började för några veckor sen så nu har jag en glad pojkvän, + att jag tycker det är kul för då får ja gå ner till hallen o titta på när han spelar :P
+ den lilla i magen hejjar på pappa när han spelar oxå, ska börjas i tid ;).

Älskar min familj, min sambo o alla 3 barnen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0