1 november.

Idag är det 1 november 2013, idag är det 50 dagar kvar tills våran efterlängtade bäbis beräknas att komma :)
Jag och pappa längtar Så mycket :) <3

Idag är det sjukt nog 11 år sedan min faster begravdes, Cancern tog henne ifrån oss och tänker mycket på henne just nu idag då jag sitter o kollar på Cancergalan på tvn.
Och såklart så tänker jag även på dom andra som gått bort i cancer, bla min farbror Palle som gick bort den 9 januari 2010, och lilla söta underbara Elias som gick bort förra sommaren i Leukemi endast 4 år gammal :'/. ni är saknad allihopa! Fuck Cancer!
hoppas verkligen dom lyckas få bort denna sjukdom. Lindex och apoteket hade tillsammans fått ihop över 12 miljoner till cancerfonden iår och ICA hela 16 miljoner. Sen hade dom ju insamling på galan också hur mycket dom fick ihop där vet jag inte än.

Sen har mina tankar snurrat mycket kring Sanna, som inte har nåt o göra med cancern men ändå.. igår var det ju årsdag och jag var upp på minneslunden o tände ett ljus! Så vid 23 tiden igår kväll var de prick 1 år sedan samtalet från hennes syster som förändrade allt drastiskt. och jag minns paniken som igår. jag minns hur jag ringde min mamma o bröt ihop i telefonen, hur jag smsade min sambo och hur jag grät mej till sömns och även hur jag vaknade så fort micke kom hem från jobbet o la sig o höll om mej o hur ja bröt ihop igen. Det känns så sinnessjukt att det redan gått 1 år. Tårarna har fallit under detta år så fruktansvärt många gånger av saknaden efter min bästa vän, o fortfarande vill jag kunna ringa dej ibland för att surra eller bara höra din röst men jag vet att det går inte. och det är när man inser det varje gång att de går inte som är värst tror jag. Älskade Sanna, det går inte riktigt att beskriva hur mycket jag saknar dej.. du finns i mina tankar varje dag. Men som sagt jag vet att du vakar över oss alla och det är jag tacksam för. du har alltid varit min ängel o kommer alltid att vara.. jag älskar dej av hela mitt hjärta gumman, nu och föralltid <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0