Vila i Frid <3

Älskade Sanna... jag älskar dej av hela mitt hjärta och kommer alltid att göra. du är en enorm del av mej för alltid.
vid 23 tiden ikväll, krossades mitt hjärta. fick samtalet av din syster som jag varit rädd för att få i 4 dygn nu. Där hon grinade och talade om att du inte längre fanns bland oss, att du givit upp kampen.
De gör fruktansvärt ont. tårarna slutar inte rinna, den hemska ångesten i mitt bröst bara bultar o bultar. Magen kniper.
Varför just du? varför var den eller dom idioterna tvungen att göra detta mot dej??

Men de är väl som låten säger: Dome die young <3!

Men 24 år är ingen ålder att dö i, och inte detta sätt heller.
Jag hoppas att idioten/idioterna som gjorde detta DÖR en PLÅGSAM DÖD.

Jag Kan inte tänka mej livet utan dej, det gör ont o tänka att det inte blir några fler minnen. Att du inte får se fabian växa upp <3
Att jag aldrig mer får prata med dej eller se dej. att jag aldrig mer får krama om dej!! Önskar vi kunde spola tillbaka tiden så detta aldrig hade hänt. Vill inte inse.

glöm aldrig att du är älskad och saknad förevigt hjärtat <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0