sista tiden.

Den sista tiden har varit väldigt blandad, har haft extremt roliga o mysiga dagar, sen under vissa stunder så slår sorgen till bara som ett slag. Saknar Sanna fruktansvärt mycket, och de kommer jag alltid att göra. På onsdag är det begravning, låtar blir Tears in Heaven och & du är allt.
Sen kommer det finnas en tavla typ med texten :
Love me tender,
Love me sweet,
Never let me go.
You have made my life complete,
And I love you so.

Från Elvis - love me tender!

Men har fått ganska mycket stöd genom allt detta, och försökte stötta dom andra kring sanna också.

Tack till mina vänner och min mamma och min underbara sambo <3 Älskar er.

Älskling: Grattis igen på farsdag hjärtat. Tack för att du finns, vet inte hur jag skulle klarat mej utan dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0