begravning..

Idag är dagen.. känns så overkligt så de går inte att beskriva.
Det gör fruktansvärt ont!!
älskade lilla gumman varför var detta tvunget att ske? jag önskar du var här..
Så många gånger dessa 2 veckor som jag tagit upp telen för att ringa dej o kommit på dej själv att de inte går.. även micke har varit nära o fråga om ja pratat med dej flera gånger.
Så fruktansvärt orättvist.
Jag vill fortfarande inte inse att du är borta fast de gått 14 dagar. vill inte ge upp dej. :'(
Du är den som får mej att le <3
Älskar dej hjärtat.. Önskar jag fick prata med dej igen, finns så mkt jag skulle behöva säga!
jag bara önskar att du kunde komma tillbaka <3 jag drömde om din begravning o vaknade gråtandes. FAN. jag vill ju ha dej här vid min sida Sanna <3 kommer aldrig tycka att de som hänt är okej o acceptera det även om jag nån dag kommer lära mej leva med det.
Men ditt liv stals ifrån dej och det är fel. :'( Allt känns så mörkt.
Don't let me go <3 Love you so damn much sweetiepie <3 allways and forever <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0