1 dygn...

för 1 dygn sedan fick jag nyheten om att en av mina närmsta vänner gått bort.. känns overkligt!!!
Nu har jag nyss pratat med Sannas Mamma och syster. Till mamman beklagade jag sorgen och berättade hur mycket hennes dotter betyder för mej o alltid har gjort. hon grät, talade om för mej att Sanna alltid pratade om mej och fabian, och hur mycket jag betydde för henne <3!
Fabian är ju sannas prins.
Sandra o jag lyssnade på Aaron Carters - I'm gonna miss you forever. Den brukade jag o Sanna lyssna på och sjung till då o då. första gången vi stod framför spegeln hos henne och sjung den var jag 13 och hon 14, vi hade pratat om musik o att vi både hade varit "småkär" i Aaron när vi var mindre o de var bådas favorit låt.
Just nu är jag så himla tacksam för alla minnen!!
det kommer nog bli en jobbig tid framåt då vi hade så mkt gemensamt och jag kan koppla allt till henne typ.
gråter och gråter, men tårarna verkar inte vilja ta slut!!
Love you baby girl!!!

Så grymt tacksam för mina vänner och min familj.
Och framför allt för min pojkvän Mikael Vikberg <3
Han Sörjer med mej fast han inte kände sanna så bra, när han kom hem från jobbet inatt så la han sig brevid mej och höll om mej, jag vaknade till o bara började gråta mot honom. vet inte vad ja gjort utan dej älskling <3!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0