sista tiden..

Det är över en månad sen jag skrev sist...
På sista tiden Har en kompis pappa gått bort, som ja stod nära med när ja var liten, känns tråkigt. ska på begravning den 28 dec.
Mina tankar går till hans familj.. Spec E hans dotter som ja vet har de jättejobbigt!
Övrigt så har det varit rätt okej faktiskt, haft många bra och mysiga stunder o dagar med barnen och min älskling <3
Till och från så kommer väl tankar, känslorna o saknaden efter sanna upp <3 och då gör de lika ont som första dagarna då hon gått bort.
idag är en sån dag då jag saknar henne fruktansvärt mycket, för jag har umgåtts med underbaraste Storsyster(Jen) o vi prata mycket om de och mycket sorg i gänget efter ytterligare en medlems bortgång. Men Sanna är alltid med oss, o samma sak här hemma alltid med mej o fabian <3
Sen börjar jag inse att de närmar sig jul, och då känns det tomt.. första julen utan henne på 10 år <3 Men man säger ju att de ska göra ont o man ska sakna dom även hur ont de gör för då vet man att dom betytt mycket. Älskar dej hjärtat det gör jag, och jag vet att du har det bra där du nu är, med alla andra änglar ;) <3 take care of them for me :')

Julen spenderas med Patricia, Älsklingen hemma hos Stefan o sassa med deras barn :D <3 Fabian åker till sin far då... så vi ska ha lilla julafton på lördag för fabian :D

Tror att de blir en mysig jul med älsklingens familj <3 synd vi inte hade båda barnen bara <3

Älskar min Familj fruktansvärt mycket <3
Mikael Vikberg, underbaraste på jorden <3 älskar dej så fruktansvärt mycket hjärtat.. av hela mitt hjärta.. hoppas jag får den glädjen o lyckan att vara din livet ut :) du har lagat mej så fruktansvärt mycket på dessa snart 2 år <3 eller ja redan första veckan hade du lagat mycket inom mej.. jag var krossad när vi träffades kändes de som o jag börjar känna mej verkligen som en levande och riktig o bra människa igen o all tack vare dej <3 Hoppas du förstår hur mycket du betyder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0