5 år.

I söndags var de 5 år sedan Robin gick bort, svårt o förstå att de redan gått så lång tid, känns mysko!
Trodde att dagen skulle bli piss o skitjobbig, o visst så var ja nära på att börja gråta av saknaden men de gick relativt bra ändå, kom väl en eller 2 tårar. Men var väl mest tankar kring han, o våran relation om hur mkt ja saknar vissa saker med hans familj o sånt. o att jag saknar han allmänt, han var ändå min dåvarande bästa vän <3! O jag kommer aldrig någonsin glömma honom eller sluta älska den person som han var, samt aldrig sluta vara tacksam mot honom för allt han gjorde för mej. Utan honom hade jag kanske inte varit här idag o för de är jag absolut evigt tacksam <3
Hade jag inte varit här hade ja inte haft världens vackraste o underbaraste pojke, eller världens gosigaste styvdotter, eller min älskling som jag älskar av hela mitt hjärta + att jag vet även om ja inte erkänner det jämt att hade jag inte funnits kvar hade jag lämnat många ledsna nära människor.
Men men, jag kommer aldrig sluta hedra denna underbara människa iaf som robin var <3! Så gubben, jag hoppas du har de bra med de andra änglarna uppe i himlen. you're allways with me.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0